veeee... bir sınavlar silsilesi daha başlamış bulunmakta :(
malesef ki arkadaşlarımın dediğine göre hastayken yattığım bir buçuk ayın hesabı şimdilerde sorulacakmış bana :(
yarın 1 tane perşembe 2 tane cuma 2 tane ve 3 ocak ta 1 tane olmak üzere 6 tanecik sınav var önümde .
hepsi gözümde kocaman durumda hiç birinin dersine girmemiş olmanın bilmemezliği var
cancağızlarım ölüyorum haberiniz yok ama daha bitmiyor bu çile bu bitecek aöf başlıcak o bitecek ertesi gün finaller başlıycak..
hande kuzum sen bitmişin ki :(
yarın 4 kredilik baba diferansiyel denklemler sınavım varki en zorlarından ama ben buradan yazı yazıyorum ..
çünkü ders çalışamıyorummmmmm :(:(:(
https://www.youtube.com/watch?v=h0NJvCg6S-A
dinleyin eşlik edin bana :S
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
yorum yapmak özgürlüktür..