aşmışım kendimi a dostlar bir dönemde gecebilecegim dersleri bu kadar aza indirgemem neden acaba :)
dün çok kötüydüm bu nedenden bugün dalgacıyım kendime :)
alıştım tembelliğime sanırım
bir an önce bütlere çalışmalı yoksa okul beni atıcak :)
ve ben bunu şimdilik istemiyorum
ama büt haftası geldiğinnde beni görün ben zaten ev hanımı olucam sözleri hep benimle birlikte olacak :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
yorum yapmak özgürlüktür..