küçüklüğümden beri her sınav döneminde bir şeyler yazasım gelir ,
kimine göre çalışmamak için bahane bana göre derdimi anlatma :)
bütler var ona çalışıyorum hiç bir zaman çooook çalışkan tüm derslerini geçen bir insan olmadım olabilirim ama , ama ki gerek yok izmirli rahatlığı diye buna diyorlar bence kendimi zorlamayı sevmiyorum bazen nasip kısmet diyorum sonra da oturup bütlere çalışıyorum :)
bide bu ara canımı sıkan olaylar oldu takip edenleriniz bilir gezi olayları sonra teknik öğretmenlerin mühendis olabilmeleri gibi gezi olayları çok farklı bir boyut ona satır arası giriş yapamam
Fakat öğretmenlikten mühendisliğe geçişe yapabilirim, zamanında mühendisleri öğretmen yapmışlar ona ne kadar karşıysam buna da o kadar karşıyım.
Her üniversite öğrencisi kendi dalında bir şeyler yapabilir bence , özel ilgi alanı varsa o ayrı ama genelleyemeyiz onları da.
Ben mühendis olmak için yetiştiriliyorum 3. sınıfım şuanda ve normal alan dışı bir sürü mühendislik dersi alıyorum çoğundan çok zor geçiyorum (hadi ben rahatım bizim sınıftaki çalışkan arkadaşlarım da zor geçiyor )
benim üniversite çıkışımla 50 milyon verip 4 ders sınava girecek arkadaşlarımın bilgisi aynı mı sizce ?
Bence değil kimse kusura bakmasın..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
yorum yapmak özgürlüktür..